torsdag 29 april 2010

Dagen D


Då var man lika gammal som Tobbe !!! typ 40
Ryggont, åldersdiabetes, ölmagen och håravfall hör till vardagen ?
Kommer det en kris nu ?? måste jag ta hål i örat igen eller tatuera mig, skaffa mc kort ,färga håret eller träna på gym ??
Nej då !!! eller jo !!! något kanske jag gjort men annars känner jag ingen skillnad mot gårdagens 39 bast så livet går vidare idag med........................................................................
Dagens Ris
Går till CWC
Mitt Big Bandit Jerkspö har blivit en riktig följetong då jag blev lovad leverans 10 april till Örebro från CWC , men jag har fortfarande inte fått någonting som jag redan har betalat för ??
Nu verkar det som om lagret på detta spö är slut och jag måste snällt vänta på att de kan importera hem nya vilket är skit trist eftersom det är just ett jerkspö som jag endast använder under vårfisket som nästan är slut nu //Janne