fredag 30 april 2010

Äntligen är det här !!


Idag kunde jag äntligen hämta mitt jerkspö på Sporting , Tack :-)
Stefan Trumstedt från cwc ringde mig igår kväll och bad om ursäkt för att det dragit ut på tiden med leveransen av nya Big Bandit spöt så det kändes bra och som plåster på såret blev jag erbjuden några jerks.
Jag kan tänka mig att en viss dansk ligger bakom det hela med att självaste "jerk-gurun" ringer hem till mig och ber om ursäkt.
Spöet känns fint och bra i handen samt att det nya rullfästet är helt ok (då det finns en rejäl bit kork ovanför själva rullfästet).
Blir premiär nästa vecka med det spöt och de nya tailarna.
Nej nu skall det firas valborg med grillning och tillbehör där till ,och i morgon blir det 40-års kalas med en hel drös av folk säkert långt in på små timmarna så ha en trevlig valborg på er. //Janne