lördag 19 mars 2011

Resultaten från Sörälgen & Serien

Jag har fått ihop 20-talet här på en lite fläck annars har det
varit en riktigt trög dag på sjön.
25-35 cm snö och 70 cm is gör nog att abborrarna inte
känner sig så vår-rusiga ännu :-)
Har hört att de får "bra" uppe i norra ändan av sjön
men att de är väldigt små.
................................................................................
Det blev bara 40 st abborrar till slut och med vikten 795 gr
räckte det till en 9.e plats totalt.
Pistol vann på 1,6 kg och nu med facit i handen så skulle det
inte ens hjälpt mig om jag vunnit hela tävlingen för att ta mig
vidare till Sm 2012 individuellt :-(
Vi var bara 13 seniorer idag så alla före mig i serien fick givetvis
låga plats siffror så det blev tight i toppen .
.................................................................................
Dagens resultatlista från Sörälgen hittar du Här
Nu kan du se alla SM klara från DM och Serien Här