tisdag 24 januari 2012

Har man inget jobb så .....


Ligger hemma i sängen med någon typ av sträckning i ryggen som jag fick
borta på Väringen när jag böjde mig ner för att sätta på galoscherna.
Börjar tydligen bli gammal redan vid 41års ålder?
Tänkte vara duktig och "städa" i telefonen bland cookies, historik och
blogginlägg som jag surfat och skickat.
Nu blev det inte direkt så ........
De inlägg som jag raderade i telefonen raderade jag också samtidigt på
webbsidan så efter ett 15-tal meddelanden anade jag oråd.
Mycket från förra veckan på Norrsjön och delar av Väringens tävling
försvann på hemsidan, men nu har jag lagt in lite bilder igen
med den viktigaste infon. från tävlingarna.
Det är mycket med det tekniska som man inte begriper sig på.
---------------------------------------------------------------------
Rastlös som jag är här hemma så tänkte jag försöka börja på en ny
ismete pulka då min gamla var för klumpig.
Nu är jag ingen ismete fantast men det beror nog mest på att tiden inte 
räcker till på helgern när det skall tävlas efter abborre.
Ett 100-tal komptimmar skall ändra på den saken hoppas jag
och gärna isfiske efter gös på Väringen ?
Skall försöka ta mig ner till golvnivån nu och börja på min uppfinning//Janne