tisdag 20 mars 2012

Nu jäv....


Fungera bloggskrälle !!!
Data geni som man är ... eller INTE ...
Verkar ha fått liv i bloggen igen där felet verkar legat i att Picasaalbumet
som är kopplat till bloggen var överfull med bilder och mängden olika album ?
Som sagt så slutade bloggen fungera i lördags så det gick inte uppdatera
sidan under Sm-dagarna och framförallt inte under söndagens lag-tävling.
Tur att jag var ledig igår och kunde lägga in lite bilder från Revsundssjön
tror det tog närmare 6 timmar att knåpa ihop det hela.
Men det var det värt tycker jag och förhoppningsvis fler av er läsare :-)
Alltid kul när det kommer kända och okända fiskare och berömmer hur bra
bloggsidan sköts med uppdateringar av resultat och bilder från fisketurerna.
-----------------------------------------------------------------------
Jag är fortfarande helt slut i kroppen efter helgens bravader i Östersund
med långa skumpiga bussturer och så de sena nätterna förståss.
Det första som slog mig när jag vaknade upp i min säng igår morse
var hur jäkla tyst det egentligen kan vara.
Har inte vart en tyst sekund i bussen på 3 dagar när man suttit
bredvid Kalle-Magnus som dragit historier och fräckisar för att sedan
gapskratta så det fortfarande ekar i huvudet.
NGF:arna är ett skönt gäng med många olika personligheter vill jag lova
Tackar sällskapet för den trevliga helgen i Östersund !!!!
Medaljer blev det till klubben också med 2 individuella guld
1 ind. brons , 1 lag silver och 2 lag brons, Grattis!!!
Nu packar jag ner pimpelskryllan för denna säsong
och tar fram gäddpåken och en låda jerkbaits till helgen.
Var tydligen en Venjanstävling på lördag som skulle vart kul
att prova igen då det gick ganska bra förra året på den sjön.
Men tydligen så har isen släppt ute på gäddfjärdarna i vättern
så nu skall båten fram fort som f.... så man inte missar
den korta säsongen som det ändå är.
Trolling i all ära men det är inget som lockar mig även om merparten
av alla stora madamer fångas på detta sätt.
Nej ett riktigt slakhugg eller en gädda som hugger vid båtkanten
när du lyfter betet ur vattnet finns inget som slår. //Janne