fredag 23 december 2011

Nytt i lådan från WolfCreek


Åkte över till Sporting igår kväll för att köpa mig något eget i julklapp
där siktet redan var inställt på någon ny Wolf som jag inte redan har.
3 nya färger fanns i butiken så jag köpte 2 av de nya förmågorna
överst ser vi Strömmingen och i mitten Oldschool firetiger, sedan finns
en ny färg som heter Oldschool yellow belly
Nederst ligger senaste Buster fyndet från tradera som jag tror kommer
göra succe´ hos vårhungriga gäddor.
Gäddsnack med Niklas och Stephan om Vättern, Rügen och nya katalogen
som trycks i början av februari lagom till båtmässan.
AttitudeBaits ordnar med gäddfiskeresor till just Rügen för den som
är sugen kolla Här om ni är intresserade.
Nu vankas det julmat hos svärmor sedan skall jag hem och röka fisk.
Önskar er alla en riktigt God Jul  //Janne