lördag 28 februari 2009

Topp 6 i 9 av 10 möjliga !!!

Kan tyckas tidigt att redan den 28:e februari summera årets tävlings sässong i pimpelfiske men faktum är att nu återstår endast Super pimpeln i Sundsvall för min egen del. Den tävlingen blir ändå bara en bonus tävling som det inte spelar någon större roll om hur det går för min egen del bara jag får dra lite fetingar i ett par hål så är jag nöjd. Sässongen -09 är nog min klart bästa som senior med 4-5-3-3-6-5-5-X-1-6 som plats siffror , enda plumpen var Dm men jag kvalade mig vidare till Sm via 2:a i serien och lag-Dm vann mitt lag så det blir ett 2-dagars Sm nästa år för min egen del . Nu kommer jag ändå lägga all fokus mot Sundsvalls tävlingen genom tillverkning av nya spön , myrskor och nya krokar innan jag ställer skryllan på hyllan för i år för det är väll inte riktigt sant att jag inte bryr mig om hur det skall gå på Super pimpeln. // Janne