torsdag 8 maj 2014

Nu är jag fiskesugen


(07.03)Inget drömväder ute precis de sista dagarna och det ser inte så himla mycket bättre ut framöver men det finns en lucka mellan regnovädren på lördag så då kommer jag nog passa på att ge mig ut på sjön igen.
Tänkte sträcka ut paravanlinorna igen bara för att kolla så allt är helt och fungerar som det skall inför nästa helg när jag åker till Deje och deltar på trollingtävlingen Visten open.
Kommer inte att åka ut på lördag utan vertikalgrejerna så det blir lite blandfiske för min del, trollingen är mer på skoj för att ha koll på grejerna medans prickskyttet är superseriöst :)
Passade på att ansluta mig till gruppen/medlemarna i djupkarta.se igår kväll och skall nu hjälpa till att logga våra sjöar i touren så att man i fortsättningen får djupkartorna direkt i plottern i stället för papperskopior på sjöarna i länet.//Janne
(11.30) Jaha nu lovar NO regn under lördagen så då får vi se om det blir någon fisketur :(