torsdag 14 mars 2013

Glöm inte flugfiskemässan nu på lördag


LOOP på flugfiskemässan 
Kom in och hälsa på Fredrik Lind som kör demo
på alla Loop´s flugfiskegrejer
Fredrik jobbar som innesäljare och ansvarig för Loop
Sweden Outdoor Group.
Förflutet som guide och instruktör med erfarenhet från
Argentina, Island, Norge och Sverige.
Rena Fiskecamp

Lars från Rena Fiskecamp i Norge kommer och håller föredrag
om Rena och deras fantastiska fiske.
Leech Eyewear på mässa nu på lördag 

Leech har gått som en tromb genom Sverige och deras Grymma
Solglasögon säljer som smör i solsken.
Nu har Du chansen att hälsa på Mackan från Leech och få råd
och tips om glasögon som passar exakt dig och ditt fiske.
Mattias Drugge från Vision

Drugge har varit ledande inom kast tekniken i Sverige i många år
och har lärt 1000-tals flugfiskare att kasta med ett flugspö.
Mattias binder även grymma flugor och det får ni chansen att se på mässan.
Vi kommer ha i stort set fullt sortiment från Vision på plats.
Peter Scheffler entusiastisk flugfiskare samt flugbindare.
Jag binder det mesta för att täcka upp mitt behov med stor variation
tex: Ätranlaxen, havsöring, bäcköring, regnbåge, brunöring, röding.
Främst lägger jag fokus på min havsöringsserie.
Visar mina kreationer på min blogg:  peterscheffler.blogg.se
Ser fram att få träffa er besökare på Sporting!
Pro Sportfisher från Danmark

Kom in och hälsa på Morten Bundgård.
Pro SportFisher har på rekordtid blivit kultförklarat och har nyss
vunnit pris som Danmarks mest innovativa Flugfiske Företag.
Mer om mässan skrev jag förra veckan se HÄR
Välkommen till Sporting Örebro nu på lördag (09.00-18.00)
Frågor Telefon: 019-32 14 15
(lycka till med mässan grabbar) //Janne