måndag 26 november 2012

Nya snabbare Boots


Cyklade förbi Outdoor Xtreme uppe på stan i skitvädret efter jobbet.
När jag kom fram så fanns där bara en möbelaffär ?
Butiken var flyttad upp till storgatan men det tänkte inte jag på
fast jag cyklade förbi skyltfönstret.
500 kvadrat stor butik i 2 våningar med jakt, friluftsliv och fiske riktigt fin.
Utnyttjade ett presentkort som jag vann på trollingtouren i år
så jag använde det till ett par nya powerboots.
Kortskaftade Powerboots blev det som jag tänker prova denna vinter.
Vi  har ändå oftast inte så mycket snö att pulsa i på våra isar här omkring.
Korta boots = mindre vikt att släpa på
så då borde de vara snabbare mellan hålen  ;-)
......................................................................................................
HärjeDalaHälsinge Cup 1 och 2 kommer att genomföras nu i helgen
Lör. Stor-Tandsjön, Sveg 10-14
Sön. Tallsjön, Orsa 10-14
säker på att ni får info här Ovansiljan telesvar 0250-40603