söndag 19 februari 2012

Då var det över för denna gång


Fick kanske inte till den perfekta slutspurten då jag började frysa
om händerna men det nappade bra i några gammla hål.
Gick kanske åt lite förmånga larver på fiskarna på slutet men
annars är jag nöjd.
Målet innan dagen var höga 5 kilo och det har jag i lådan men antar att
det behövs mera för ingen har sprungit omkring ute på sjön vad jag sett.
Ove Rosén gick förbi nyss och sa att han fått 7-8 kg och Nordkvist
har också bra i sin låda så vi får se .
...................................................................................................
Pappa var på samma ställe som oss och fick 252st med vikten 6145gr
Jag vägde in 253st och 6640gr inkl. min egen isskopa som låg kvar
i min fiskpåse.
(Om någon vänlig själ hittar den så skulle jag uppskatta att få tillbaka den).
Rosén och Nordkvist vägde in 7,5 resp. 7,7 så där är vi redan efter.