måndag 2 mars 2009

Mora Nova System regerar !!!!


Som av en slump efter att jag i morse gjorde reklam för Mora Nova borren så har jag fått ett sms från Mikael Nyman (Örebro dövas fiskeklubb).........

" Misslyckades för mig på döv-Sm därför att isborren inte gick att använda på Liljan (Borlänge-Falun) där det var 40 cm snö med 10 cm vatten + isen som var 40 cm den också. Det gick inte att borra igenom isen med min rantanen med snabbskär :-( så jag fick fiska i gamla hål hela dagen (inte kul , skandal). Sms a Roger Vestli som kunde öppna sin butik så att jag och Jonas Berglund kunde köpa nya Mora Nova borren till söndagens lag tävling som gick på Ösjön (Borlänge) , vi vann guldet på 12 kg i vårt 4-mannalag tack vare borren ..... härlig revanch för misslyckandet på lördagen. Borren är super att borra i blöt is :-) jag vill att du varnar alla om att tänka på isborren när ni skall upp till Sundsvall på Superpimpel och Sm i Norsjö . Köp Mora Nova för säkerhets skull " hälsningar Mikael Nyman

Ett stort tack till Roger Vestli som kunde få fram borrarna så fort och grattis till hela laget som vann guldet //Janne