onsdag 25 mars 2009

Faan vad kallt !!!

Igår ordnade jag med lanternan och fixade lite nya strömbrytare till båten , sedan åkte jag ut till båtbutiken för att beställa en hydraulstyrning som jag kollat in på deras hemsida . Den styrningen var inget som fanns hemma utan fick beställas om jag ville ha den , givetvis var det ingen kvalite´på den styrningen enligt butiksförsäljaren så han rekomenderade en annan sort som drog iväg ett par tusenlappar till $$$$ :-D . Men den är mycket snyggare och har ett bättre ratt nav med fler kolvar och styrcylindern med infästningen ser ut att hålla lite bättre så jag kommer nog köpa den istället . När det gäller trollingen och Lake touren så ser det inte så ljust ut inför deltävling 1. på Lelång då Tobbe sticker till Röst en vecka så jag står utan kompanjon samtidigt som frugan jobbar hela helgen så man blir utan bil också :-) så vi får förmodligen hoppa den första deltävlingen . //Janne