måndag 14 april 2008

Gäddfiske imorgon

Har tagit ledigt imorgon Tisdag för vi skulle åka till Baggerud , men laxfisket och vinden verkar inte vara på topp just nu.. typiskt att man måste gnälla på att det blåser förlite nu !!
Det blir jerkfiske på Hjälmaren i stället med bröderna "mörtblänk" Håkan och Anders kanske dax att slita upp en 10+ nu när de är med i båten igen , för i morgon är det exakt 3 år sedan vi var på vättern och jag drog min 17.25 kgs gädda på jerk ... dom kanske för tur med sig ???????????. Mitt mål är förståss att jag skall "Outfisha" dem med mina jerks men vi får se hur det går imorgon ......

Kom ihåg att anmäla er till Lake Tour i tid nu i slutet av April...

http://www.laketour-bengtssons.se/kontakta_oss.htm

Nej vad nu ??? nu skall inte Anders med !!! nu blir det bara Håkan och Jag och vi byter sjö igen till Vättern !! snabba ryck bara att gå ner och packa om väskan för de större gäddorna Yeessss..
Janne